niedziela, 7 kwietnia 2013

Przede mną długa droga.

Pracowity i owocny weekend, nie ma co... Właśnie męczę się z "51" TSA na gitarze i zastanawiam się, kiedy rzucę to w diabły i powiem sobie, że Andrzej Nowak i tak jest ode mnie lepszy... Z pewnością niedługo. Ale jeszcze trochę popróbuję ^-^
Macie tak czasem, że ktoś mówi "Stary, musisz tego posłuchać!" i zapisuje Wam gdzieś tytuł genialnej, według niego, piosenki?
Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze zapominam przesłuchiwać tych wszystkich utworów. ZAWSZE. Dlatego sporządziłam listę "Do przesłuchania". Zawiera ona 25 piosenek i chętnie się nimi z Wami podzielę.
Kawałek na dziś:
♫ Biffy Clyro - "Mountains" ♫
^-^

Jutro sprawdzian z historii, trzymajcie kciuki :))


2 komentarze:

  1. kurcze, ja jestem chyba za tępa na granie na gitarze -.-'
    powodzenia z nowym kawałkiem! :D
    taką zwykłą z jakimś nadrukiem :)
    cieszę się, że nie lubisz się mścić c:

    OdpowiedzUsuń