niedziela, 10 marca 2013

Zawieszam

Jak w tytule, zawieszam bloga. Ostatnio posty pojawiały się coraz rzadziej, co z pewnością zauważyliście. Ale nie martwcie się, wrócę, za jakieś 2 tygodnie, tak sądzę. ;)

Nie przerwę oczywiście projektu. Musicie wiedzieć, że to co dotychczas omówiłam tyczy się zaledwie ok. 1/9 mojej kolekcji płyt i muzycznych wspomnień. Następny post będzie o Michaelu Jacksonie, a kolejny o Guns N' Roses. Oni wszyscy zmienili mój pogląd na muzykę, na świat, zmienili moje życie. To od nich zaczęła się prawdziwa jazda z The Doors, Ramones, Brucem Springsteenem, Green Dayem, czy choćby Neon Trees.
Ale o tym już za parę tygodni. Zmienię pewnie także wygląd bloga.
Do następnego razu! ^-^ Peace.

4 komentarze:

  1. Szkoda, ale wróć niedługo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj, wracaj, chętnie obejrzę twoje nowe posty. :) i pytanko... czy będzie pisane tutaj coś na temat polskich wykonawców? :) zapraszam również Cie do mnie na bloga, oraz do przesłuchania mojego nowego kawałka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mam zatem informować dalej?
    Zapraszam na XV rozdział na http://tacy-pozostaniecie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń