czwartek, 28 marca 2013

I'M BACK!!!

Nabrałam sił i energii. Niezbyt dużo, ale jednak.
Wstałam dziś o dziesiątej. Nie znoszę spać do późna, ale dziś było mi to potrzebne. Poczułam, że dziś będzie dobry dzień. Że zrobię coś niezwykłego. I dla mnie właśnie ten powrót, te słowa, które do Was kieruję, są czymś niezwykłym.
Zatęskniłam za blogiem. W niedługim czasie postaram się nadrobić także Wasze blogi.
Potrzebowałam przerwy. Potrzebowałam jej, by blogowanie znowu mnie przyciągnęło.
Chciałam napisać posta do projektu. Ale potem, ot, tak sobie, trafiłam na [to].
I stwierdziłam, że jeszcze raz muszę przesłuchać to wszystko. Dokładnie wszystkie płyty, jakie mam. Chcę to przeżyć od nowa.
Zapowiadam: już za parę dni post o Michaelu Jacksonie. ^-^
A jak tylko skończę czytać "Lśnienie" Kinga, także podzielę się wrażeniami!

(Odpowiadając na pytanie Smolaka: pojawią się też posty o polskich wykonawcach :).)

Zapraszam do komentowania nowego wyglądu bloga.
Peace ^-^

2 komentarze:

  1. Wygląd bloga śliczny. Wreszcie ktoś do mnie mruga. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, że wróciłaś. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń