środa, 13 lutego 2013

Projekt cz.4 - Thank you for the music.

Średniowiecza ciąg dalszy.
Gdzieś na przełomie 5 i 6 klasy podstawówki zaczęłam częściej słuchać zespołu, na który zwróciłam uwagę oglądając jakiś rok wcześniej film "Mamma Mia". Była to ABBA.
Przyznaję, że nawet po tym, jak poznałam MCR, na mojej em-pe-trójce ciągle przybywało kawałków, które z rockiem miały niewiele wspólnego.
Jeśli chodzi o ABBĘ, była w sam raz dla mnie - lekkie, łatwe i przyjemne, ale niektóre teksty naprawdę mnie uderzyły. Najbardziej chyba podobała mi się ta piosenka: Thank you for the music
To było dla mnie coś niesamowitego, wydawało mi się, że ta piosenka jej o mnie, tak bardzo była mi bliska.
Rozkwitło moje marzenie o byciu sławną, chciałam śpiewać, już wtedy żyłam muzyką i byłam gotowa walczyć o swoje marzenie. Byłam chyba bardziej odważna niż teraz...

Pamiętam, że bardzo podobała mi się płyta Kasi Kowalskiej "Samotna w wielkim mieście". Wszystkich piosenek słuchałam po tysiąc razy, znałam na pamięć prawie wszystko. Dziś ta płyta też mi się podoba. To, co przyciąga mą uwagę - jak zwykle - teksty. Nieco monotematyczne, ale kiedy trafiają do ucha za pomocą głosu Kasi, który jest naprawdę mocny, nie odnosi się wrażenia znudzenia, przynajmniej w mojej opinii.
7,5/10.
No i nie spaprała tego: [link]

Tak samo, jak wielkie odkrycia geograficzne miały ogromny wpływ na ludzkość i zapoczątkowały nową erę - czasy nowożytne - na moją własną nowożytność, od strony muzycznej, ale także filmowej, miała wpływ obsesja na punkcie pewnej osoby... Ale o tym w następnym poście! ;) Peace ^-^

4 komentarze:

  1. Też miałam bzika na punkcie Abby. Znałam i słuchałam wszystkie ich piosenki. Fajnie było. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjecia!! zapraszam na moj nowy blog,nowy post i konkurs :)http://forward-pola.blogspot.com/2013/02/lipoliza-iniekcyjna.html obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się rozwinął twój blog, niesamowite opowiadania, gratuluję! :) Zapraszam na mojego bloga również :) www.Smolak996.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń