poniedziałek, 21 stycznia 2013

Projekt *.*

Ludzie, ludzie, wczoraj nadszedł mnie genialny pomysł!
Jako że jestem osobą sentymentalną i lubię wspominać, a każda piosenka, którą znam wiąże się dla mnie z jakimś wspomnieniem, postanowiłam urządzić sobie muzyczną podróż w czasie.
Będzie to wyglądało następująco: mam zamiar przesłuchać wszystkiego, co napawało mnie wszelakimi dobrymi emocjami, od 3 klasy podstawówki aż do teraz. Wszystko będę opisywać na blogu, opatrzę to odpowiednimi komentarzami, prezentując i oceniając kolejne albumy, gadżety muzyczne i nie tylko.
Myślę, że się Wam spodoba, bo ankieta wykazała, że najbardziej lubicie posty o muzyce. Szykuje się parę muzycznych tygodni, a może i miesięcy. ^-^ Co Wy na to?

Jak ktoś ma jakieś pytanie, niech zostawi komentarz. :)
Pokój, Miłość i Bóg z Wami, macie tu Bowiego ;)
♪♥China girl♥♪

5 komentarzy:

  1. bardzo się cieszę:)
    świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, pamiętasz te wszystkie piosenki *.*? Ja się przyznam, że niektóre mam zapisane, taka jestem, ale żeby wszystko? Pomysł genialny i czekam aż ruszysz z owym projektem :D!
    http://tacy-pozostaniecie.blogspot.com/ - nowy, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, a to piosenka Bowiego- rewelacja ( moja ulubiona)

    OdpowiedzUsuń