niedziela, 6 stycznia 2013

Coś innego :)

Uwaga, uwaga, coś nowego, innego niż zwykle. :) Dziś napiszę o grze.
Zazwyczaj nie gram w gry, ewentualnie na komórce albo w Simsy, ale tym razem naprawdę wciągnęłam się w multiplayer, jakim jest Forge of Empires. Jest to naprawdę fajna gra. Prowadzi się w niej własne miasto, od epoki kamienia, po epokę kolonialną. Wytwarza się zaopatrzenie oraz określone towary, prowadzi handel, podbija kolejne sektory nowych ziem, opracowuje nowe technologie, a przy tym można się naprawdę fenomenalnie bawić. To taka multimedialna lekcja historii. ;) Świetnie rozbudowana gra, wymagająca strategicznego myślenia. Ciężko mi ją ocenić, bo mój stosunek do wszelakich gier zależy po części od powodzenia w rozgrywce, a jak wiadomo, w każdej dziedzinie życia przeżywa się wzloty i upadki. Dlatego pozostawiam bez oceny, a Was zapraszam do wspólnej rozgrywki (i obiecuję, że nadrobię wszystkie blogi, jak tylko znajdę czas). :)
Peace.

4 komentarze:

  1. Mój kuzyn w to gra. Może i ja się wciągnę. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://tacy-pozostaniecie.blogspot.com - nowy.
    A co do posta. Nie grywam w gry, ale jak ktoś coś poleca to zdarza mi się sprawdzić. Może mnie zaciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń