wtorek, 11 grudnia 2012

Nowy wiersz

Jak widać w tytule, przedstawiam dziś wiersz. Nie do końca wiem o czym właściwie jest, miał być o śmierci. Chyba się udało.
Nie ma jeszcze tytułu, jest stosunkowo świeży, powstał dzisiaj. ^-^

~

Łudzisz się, że wolność dajesz
Tej duszy, co wciąż marzy i poznaje.
I twierdzisz, żeś przykładnym opiekunem świata,
Lecz krew z krwi twojej na uwięzi pozostaje.

To prawda, że ciało w pełni nieskalane,
Boś je zamiast duszy pielęgnował,
A dusza poległa. Martwa jest, choć żywa.
Padła i marzeń już w sobie nie chowa.

A po cóż ciału trwać, gdy dusza zdrętwiała
Przeniosła się na zawsze w otchłań przeszłości?
A wobec wiecznego cierpienia swego wnętrza
Nikt nie ma dla siebie litości.

Biegniesz wiedziony echem tego głosu,
Chcesz odwieść te myśli od tragicznej chęci.
Zaspałeś. Bo już niewinna ręka
Przyciska lśniące ostrze do piersi.

A ty żałuj, żeś duchowi nie dał wolności,
Że mu nie dałeś skrzydeł rozwinąć
I patrz, jak pada ciało, ostatni dając okrzyk,
Jak łączy się z duszą, w wiecznej toni ginąc...

Bardzo Wam dziękuję za ponad 2000 wejść, pamiętajcie, że doceniam każdy komentarz. :)

I jeszcze zaległy tag od Kingi - moje 5 sposobów na relax:
- muzyka
- książki
- "Twin Peaks" (niedawno odkryty przeze mnie serial, opowiem o nim więcej w następnym poście)
- czekolada
- komp i blogowanie.

Moje 5 niezawodnych źródeł relaksu. Nie chce mi się tagować kolejnych osób, sorry. Ach, leniwa ja. ;))
Peace :)

5 komentarzy:

  1. Piękny wiersz, oraz jak widzę blog też uległ zmianie, przez co jest teraz taki "ciepły" można powiedzieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wiersz podoba mi się ta forma postów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o trudnych rzeczach pisze mi się łatwiej:)
    czekolaada:D*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam początek i myślałam, że to będzie kolejny beznadziejny wiersz na jednym pośród milionów blogów. Myliłam się.Na prawdę się zdziwiłam, ponieważ dawno nie spotkałam się z takim dobrym wierszem na blogu. Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń