niedziela, 11 listopada 2012

Kocha, lubi, szanuje.

Witajcie Wszyscy
Nie było mnie przez tydzień, a nawet jak na mnie to sporo, ale mam ostatnio dosyć mało czasu. Teoretycznie mogłabym ten post poświęcić płycie "Your Eyes" Kultu, którą kupiłam przedwczoraj, ale dochodzę do wniosku, że potrzebne tu urozmaicenie. Toć to blog o obcowaniu z wszelakimi formami kultury, nie tylko z Kazikiem. ;)
W każdym razie pragnę Wam wszystkim polecić komedię romantyczną pt. "Kocha, lubi, szanuje". To historia wielowątkowa, ale skupiająca się głównie na postaci Cala - mężczyzny, którego żona porzuciła dla kolegi z pracy. Cal poznaje młodszego od siebie Jacoba, który pokazuje mu, jak być męskim, sprawia, że Cal znów zaczyna chodzić na randki. Mamy też 17-letnią opiekunkę dzieci Cala, która się w nim podkochuje, Hannah, która czeka na oświadczyny i całą masę innych barwnych postaci, które patrzą na miłość z różnych stron. W skrócie - każdy kogoś kocha. ;)
Jedna z nielicznych komedii romantycznych, które mnie rozbawiły. Naprawdę mi się podobało, stąd wysoka ocena - 8/10.
Peace :)

2 komentarze:

  1. Też to widziałam. Naprawdę fajne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecuję, że nadrobię!
    Ten weekend miałam strasznie zawalony :c
    Nowy na http://tacy-pozostaniecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń