poniedziałek, 19 listopada 2012

Czy możesz być tak crazy i podać mi sól?

Laurent Tirard wziął się za reżyserię nowego filmu - "Asterix i Obelix - W służbie jej królewskiej mości". Trzeba przyznać, że wyszło mu kapitalnie! ^-^
Film opowiada o tym, jak to Asterix i Obelix muszą pomóc królowej angielskiej i oblężonej Brytanii. By wesprzeć Anglików muszą pokonać szmat drogi (i całą masę Rzymian), żeby dostarczyć na miejsce magiczny napój. Czy im się uda? Przekonajcie się sami. ;)

Bardzo udana produkcja, której przewodnią myślą jest robienie jaj z Anglików - genialne dialogi, po prostu rozbrajające - filmowi Anglicy co rusz wstawiają jakieś słowa po angielsku + oczywiście akcent. Fabuła jest nieco pomieszana z innymi częściami - kreskówkami "Asterix i Wikingowie" oraz "Asterix w Bretanii". Mi to osobiście nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, bawią mnie aluzje do poprzednich części, jednak jeśli ktoś tego nie lubi albo nie ma choćby podstawowego pojęcia o języku angielskim, nie wszystko z filmu zrozumie. Jednakowoż mi osobiście bardzo się podobało, tak więc 9/10 ^-^.


Z takich ogłoszeń typowo technicznych: zawzięłam się i uzupełniłam Sortownię.
Ostatnio obcowałam z takimi wytworami ludzkiej imaginacji i nie tylko, jak: manga "Wish", film "Chłopiec w pasiastej piżamie", płyta "A twist in the myth" Blind Guardian i "Your Eyes" Kultu. Proszę wybierać :)
Peace.

PS. Zapraszam na mój tumblr (dopiero się rozkręcam!) [klik!]
EDIT: Wow, 13 obserwatorów, dzięki, dzięki, dzięki *3*

8 komentarzy:

  1. Mam na to jechać za tydzień do kina. Nie mogę się doczekać. (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za komentarz. Mi również bardzo podobał się film. Fajny był ten moment, gdzie Rzymianie szukali magicznego napoju w beczkach lub mecz piłki nożnej. Ciekawe czy będzie następna część? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey, dziękuję za obserwację:* Również obserwuję.
    Masz fajnego bloga, a recenzja jest fantastyczna!
    Pozdrawiam Autumn;3

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje i licze an to samo:P
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki genialny Tumblr *Q* Tam jest Jim! Nowy wygląd bloga jest nieziemski, cholernie mi się podoba :D
    Zapraszam na siódmy na http://tacy-pozostaniecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń